top of page
  • תמונת הסופר/תDaniella Amram

הסיפור שלי

עודכן: 29 באוק׳ 2020

היי, קוראים לי דניאלה. אני מורה ליוגה ופילאטיס כבר 13 שנים, ואני נהנית מכל רגע. אני מאמינה באורח חיים בריא, מאוזן ושפוי. אני משתדלת לתרגל יוגה ופילאטיס כל יום, אוכלת בריא עם "חטאים" לנשמה פה ושם.אני מנסה לחיות במודעות למחשבות שלי, לגוף שלי ולרגשות שלי.

אבל לא תמיד חייתי ככה…


 Daniella Amram - My Urban Yogalife דניאלה עמרם Daniella Amram יוגה פילאטיס מכשירים תזונה
Daniella Amram - My Urban Yogalife

במשך שנים הייתי מעשנת כבדה (קופסה), אכלתי ג'אנק, הלכתי לישון עם הזריחה והתעוררתי כמעט לשקיעה, ובגדול התמחיתי בלהדחיק רגשות.

ואז הגיעה נקודת המפנה הגדולה בחיי.


יום אחד, כשהתהלכתי עצובה ומיואשת מהחיים ברחובות תל אביב, נתקלתי במודעה לקורס מורים ליוגה. ולא סתם קורס מורים, אלא חודש שלם שבו מתנתקים מהחיים וגרים בתנאי אשרם ללא טלפונים, טלוויזיה, אינטרנט או סימן כלשהו לציביליזציה.

בום!!!

באותו רגע הבנתי שאני הולכת על זה וידעתי ממקום מאוד עמוק שחיים עומדים להשתנות. נרשמתי לקורס, לקחתי חופשה ארוכה מהעבודה, והתחלתי להיפרד מהחיים הקודמים.


רגע לפני שעליתי לאוטובוס שאסף את כולם אל האשרם, עוד עישנתי סיגריה אחרונה, זאת היתה סיגריה מאוד עצובה. ידעתי שזאת הסיגריה האחרונה EVER.

הסיגריה הזאת סימלה את החיים הישנים שלי ובכיתי. הייתי כל כך מורגלת לחיים האלה…

השינוי לא קרה ביום אחד, אמנם הפסקתי לעשן אבל נשאר לפניי עוד תהליך ארוך. כל פעם היה עוד משהו להיפרד ממנו ומשהו חדש ונפלא שבא במקומו.

היום אני יכולה להגיד שאני אוהבת את החיים שלי, לומדת כל יום משהו חדש וממשיכה לשנות ולהשתנות כל הזמן. עם השנים גם מצאתי את אהבת חיי והפכנו להורים ליונתן היפהפה, המוכשר והמתוק.


Daniella Amram - My Urban Yogalife דניאלה עמרם יוגה פילאטיס מכשירים

הבלוג הזה הוא הפינה הפרטית שלי, אני כותבת עבורכם, אבל בעצם, גם עבורי. כל הלייפסטייל שלי מרוכז במקום אחד. הבלוג הזה הוא אני ככה אני חיה, ככה אני מתרגלת, וזה מה שאני עושה לפרנסתי. שמחה שבאתם לכאן, מקווה שתהנו ♥


422 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
לוגו דניאלה.png
bottom of page